Tetszett a cikk?

A szeptemberi hurrikánok miatt kevesebben látogattak a Disney floridai vidámparkjába, de többet költöttek, mint bármikor azelőtt. Így a bevétel 7,5 százalékkal emelkedett.

Az amerikai Walt Disney Co. 25 százalékkal növelte profitját, mert a tévéhálózatainál gyorsan nőtt a hirdetési bevétel, és ez bőven pótolta a filmstúdió bevételének lassúbb növekedését.



A Walt Disney adózott eredménye 516 millió dollárra,részvényeként 25 centre nőtt az üzleti éve szeptemberrel zárult utolsó negyedében az egy évvel korábbi 415 millió dollárhoz, 20 centhez képest.



A bevétel 7,5 százalékkal 7,54 milliárd dollárra emelkedett, az elemzők valamivel többet, átlagosan 7,57 milliárdot vártak. Az egész üzleti évben az egy részvényre jutó adózott eredmény 72 százalékkal nőtt, messze meghaladva az 50 százalékos vállalati előrejelzést. (MTI)
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!