Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az idén június végén 396 ezer lakossági és 61 ezer vállalati ügyfél intézte interneten keresztül pénzügyeit, akiknek a száma egy év alatt 41 százalékkal, illetve 24 százalékkal nőtt.
A GKI, a T-Mobile Távközlési Rt. és a Sun Microsystems Magyarország Kft. együttműködésével készült kutatás szerint a bankok várakozása alapján az év folyamán továbbra is dinamikusan nőhet az internet banking ügyfelek száma: a lakossági ügyfeleké 35-40 százalékkal, a vállalatiaké pedig 28-30 százalékkal. Így az év végén a lakossági internet banki ügyfélkör nagysága várhatóan 460 ezer, vállalati ügyfélköré pedig csaknem 72 ezer körül alakul.
Az elemzés kimutatta azt is, hogy a mobiltelefonos banki szolgáltatásokra szóló szerződéssel az idén június 30-án mintegy 540 ezer lakossági és 59 ezer vállalati ügyfél rendelkezett. A megelőző három hónap során a lakossági ügyfelek száma 10 százalékkal, egy év alatt pedig 69 százalékkal növekedett.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Komoly változásokat hozhat az Otthon Start program szeptemberi indulása a lakáshitelek piacán.