Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A Ganz Transelektro-Stadler nyerte a MÁV 2004-ben 30+30 villamos motorvonat szállítására és karbantartására kiírt kétfordulós pályázatát - közölte Lékai Gusztáv főigazgató a MÁV igazgatóságának pénteki döntését.
A MÁV tenderére az előminősítést követően négy pályázó, az Alstom, a Bombardier, a Siemens és a Ganz Transelektro-Stadler adott be ajánlatot.
Az első 30 villamos motorvonat 24 hónapon belül érkezik a magyar vasúthoz.
A 30 motorvonatra és további 30 vonatra vonatkozó opciót figyelembe véve az egy járműre jutó ár 4 millió 960 ezer euró, a karbantartási költség 125 ezer euró évente járművenként, a takarítási költség 10 400 euró járművenként évente.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
A kedvezményt továbbra is életkortól függetlenül biztosítja a kormány.
Két hete mlg 50 napos határidőt szabott Moszkvának a tűzszünet elérésére.