Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A termékdíjtörvény januárban életbe lépett módosításának eredményeként egyelőre csak a Match döntött úgy, hogy a szatyrokra kivetett ökoadót a vásárlóira hárítja.
A hipermarketek még nem szánták el erre magukat, bár a nagy alapterületű üzletláncoknál esetenként milliárdos nagyságrendű lehet a szatyrokon levő környezetvédelmi közteher - írja összeállításában a Napi Gazdaság.
A szupermarketekben és diszkontáruházakban általában eddig sem adtak ingyenes reklámszatyrot, a Sparnál és a Plusznál hagyományosan tartósabb reklámhordtáskát kínálnak 30–35 forintos áron.
A kényelmi vagy kis alapterületű üzleteknél, sarki fűszeresnél az esetek többségében az eladó ingyen ad szatyrot, ha nagyobb tétel kerül a kasszához - teszi hozzá a lap. A kisebbeknél nem adnak automatikusan, de külön kérésre általában igen, szintén ingyen.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A politológus a gyorselemzésében arra utal, hogy a miniszterelnök nem igazán tudja vagy akarja a helyükön kezelni a választási felméréseket.
A külügyminiszter szerint a testületet „kicsinyes politikai bosszú” motiválja.