szerző:
MTI

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 10 millió forintra bírságolta a UPC Magyarország Telekommunikációs Kft.-t, mert álláspontja szerint a cég 2006-ban és 2007-ben közzétett egyes reklámjai alkalmasak voltak a fogyasztók megtévesztésére.

A GVH csütörtöki közleménye szerint a távközlési társaság a hirdetéseiben ígértnél kisebb letöltési sebességet biztosított internet előfizetőinek, illetve nem megfelelően tájékoztatta ügyfeleit arról, hogy a meghirdetett áron csak hűségnyilatkozat aláírásával lehet szerződést kötni.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
1,3 milliárdot költött ügyvédekre a csődközelben lévő Pécs

1,3 milliárdot költött ügyvédekre a csődközelben lévő Pécs

Megjelent a Műértő 2019 téli duplaszáma

Megjelent a Műértő 2019 téli duplaszáma

Másolni fogja az Apple a Samsungot?

Másolni fogja az Apple a Samsungot?

Donald Tusk: Orbán mindig lojális volt hozzám

Donald Tusk: Orbán mindig lojális volt hozzám

Felfüggesztett börtönbüntetést kértek a Balaton Sound kukkolójára

Felfüggesztett börtönbüntetést kértek a Balaton Sound kukkolójára

Ötre nőtt az odesszai tűzeset halálos áldozatainak száma

Ötre nőtt az odesszai tűzeset halálos áldozatainak száma