Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A lakosság 32 százaléka naponta internetezik, 13 százaléka heti egy-két alkalommal, 14 százaléka ennél is ritkábban a Szonda Ipsos felmérése szerint, melyet a Népszabadság felkérésére készített április végén.
A lap szerdai számából kiderül, hogy a megkérdezettek 54 százaléka elfogadhatónak tartja, hogy kulturális járulékot vezessenek be a szolgáltató cégek számára az internet után. A világhálót nem használók csak a hatodik helyen hivatkoznak a drága internet-hozzáférésre okként. Az ötszáz felnőttet érintő telefonos fölmérésből kiderül, a világhálót soha nem használók még mindig jelentős kört, 41 százalékot alkotnak.
A reprezentatív vizsgálatot azután végezték el, hogy a közelmúltban a kormány javasolta a kultúrát támogató járulék forrásainak átalakítását, egyebek közt az internetszolgáltatás járulékoltatását.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.