Megszűnnek a T-Com, a T-Online és a T-Kábel nevek

A Magyar Telekom megújítja márkastruktúráját, ennek részeként 2008 őszén bevezeti a T-Home márkát, amely a T-Com, a T-Online és a T-Kábel neveket váltja fel – közölte a társaság.

  • MTI MTI
Megszűnnek a T-Com, a T-Online és a T-Kábel nevek

A közlemény szerint a márkaváltás nincs hatással a Magyar Telekom idei gazdálkodására és nem jár a márkanévhez kapcsolódó értékvesztéssel. Ugyanakkor a változás várhatóan pozitív hatással lesz a Magyar Telekom jövőbeli működési eredményére, mivel az új márkastruktúrához kapcsolódó új imázs erősíteni fogja a vállalat versenypozícióját.

A társaság szerint a T-Home megjelenésével egy időben a Magyar Telekomhoz kapcsolódó T márka, valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatások márkája, a T-Mobile is megújul.

A döntés célja, hogy a Magyar Telekom a Deutsche Telekomnál 2007 májusában kialakított egyszerűbb, az ügyfelek számára az egyértelmű azonosítást segítő márkastruktúrát vezessen be, ezzel is erősítve piaci pozícióját.

A közlés szerint a Magyar Telekom hamarosan véglegesíti a T-Home márka bevezetésének és a megszűnő márkák kivezetésének részleteit.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek