Jogszabályi megfelelés az akkumulátorgyártás hulladékkezelésében – mit ír elő az EU és Magyarország?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
A Magyar Telekom megújítja márkastruktúráját, ennek részeként 2008 őszén bevezeti a T-Home márkát, amely a T-Com, a T-Online és a T-Kábel neveket váltja fel – közölte a társaság.
A közlemény szerint a márkaváltás nincs hatással a Magyar Telekom idei gazdálkodására és nem jár a márkanévhez kapcsolódó értékvesztéssel. Ugyanakkor a változás várhatóan pozitív hatással lesz a Magyar Telekom jövőbeli működési eredményére, mivel az új márkastruktúrához kapcsolódó új imázs erősíteni fogja a vállalat versenypozícióját.
A társaság szerint a T-Home megjelenésével egy időben a Magyar Telekomhoz kapcsolódó T márka, valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatások márkája, a T-Mobile is megújul.
A döntés célja, hogy a Magyar Telekom a Deutsche Telekomnál 2007 májusában kialakított egyszerűbb, az ügyfelek számára az egyértelmű azonosítást segítő márkastruktúrát vezessen be, ezzel is erősítve piaci pozícióját.
A közlés szerint a Magyar Telekom hamarosan véglegesíti a T-Home márka bevezetésének és a megszűnő márkák kivezetésének részleteit.
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Számos kedvezményes kamatozású termék érhető el a Széchenyi Kártya Programban, illetve az EXIM Magyarországnál.
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és a termelékenység javítását – a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az orosz elnök úgy véli, hogy országa gazdasága és hadserege elég erős ahhoz, hogy bármilyen további nyugati intézkedésnek ellenálljon.