Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A jeges teák kiskereskedelmi forgalma 2007 május és 2008 április között 14 milliárd forintot tett ki, az eladások mennyiségben 23, értékben 19 százalékkal emelkedtek az egy évvel korábbihoz képest – közölte az ACNielsen Piackutató Kft.
A felmérés szerint a legkedveltebb a citrom és az őszibarack ízesítésű jeges tea, amelyek a bolti eladás 87, illetve 83 százalékát teszik ki. A jeges teák értékesítésében a 400 négyzetméter feletti üzletek viszik el a forgalom mintegy kétharmadát. Az AC Nielsen adatai szerint egy liter jeges tea fogyasztói átlagára 2006 áprilisban 175 forint, 2007 áprilisban 171 forint, az idén áprilisban pedig 169 forint volt.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.