Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
A japán központi bank (BoJ) kedden bejelentette, hogy a pénzügyi világválság miatt 1000 milliárd jennel (7,25 milliárd euró) növeli a pénzpiaci likviditást bankoknak nyújtott hitelek formájában.
A japán központi bank immár az egymást követő 15. munkanapon avatkozik be a piacon, a tőkeinjekció összege azonban szerénynek mondható az Európai Központi Bank (EKB), illetve az amerikai jegybank szerepét betöltő Fed által szinte naponta a piacba injekciózott összegekhez képest.
A BoJ hitelkínálata alatt marad a bankok igényeinek, amelyek 4454 milliárd jent igényeltek. Az áltagos kamatláb 0,686 százalék – közölte honlapján a központi bank.
A BoJ további, dollárban jegyzett hiteleket is felkínált, összesen 20 milliárd dollárt értékben. Az erre vonatkozó versenypályázat eredményét szerdán teszik közzé. Ez a japán központi bank második, dollárban jegyzett tőkeinjekciója lesz szeptember 18. óta, amikor a világ vezető jegybankjai egyeztetett intézkedéseket fogadtak el a nemzetközi pénzpiacokat sújtó likviditáshiány enyhítése érdekében.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Már érthető, miért rendeltek 3000 darab új, kínainak tűnő nyomkövetős okosórát a hatóságok, miközben ennek csak alig több mint a harmada van használatban raboknál és bűnügyi felügyelet alatt állóknál. Az eszköz pontossága mellett az is kérdés, van-e jogalap távol tartani azokat, akiket veszélyesnek ítéltek a védett személyekre nézve.
A vállalat ennek ellenére az elmúlt 35 évben alig szerepelt a sajtóban.