Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Februárra mélypontra süllyedt mind az Európai Unióban, mind pedig az eurózónában az üzleti és a fogyasztói bizalom – közölte csütörtökön az Európai Bizottság.
A felmérés azt jelzi, hogy a gazdaság szereplői és a háztartások még soha nem ítélték meg ennyire borúlátóan a helyzetet azóta, hogy a bizottság 1985 januárja óta a felmérést minden hónapban elkészíti.
Valamennyi ágazatban, de legfőképpen az iparban erőteljes és a mélypontra jutott a bizalomvesztés. Az iparvállalatok és a szolgáltató cégek egyaránt a foglalkoztatottak számának csökkentését tervezik, a háztartások pedig a korábbiaknál sokkal inkább aggódnak a munkahelyek megszűnése miatt.
Az általános (üzleti és fogyasztói bizalmat együttesen jelző) index 65,4 pontra esett februárra a januári 67,2 pontról az eurózónában, a 27-tagú EU-ban pedig 61,0 pontra a januári 63,2 pontról. (Az index az eurózóna és az EU esetében is 116,9, illetve 116,0 ponttal 2000 májusában állt a legmagasabb szintjén.)
Mindez a recesszió mélységének újabb jele, ami kamatmérséklésre késztetheti az Európai Központi Bankot (EKB) – értékelik a szakértők, akik két vigasztalóbb jelre azért felfigyeltek. Az egyik az, hogy a háztartások inflációs várakozása alacsony szinten van és tovább esett, ami döntésre bátoríthatja az EKB-t. A másik, hogy a hangulatromlás üteme februárban már nem volt olyan gyors, mint a múlt év végén.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
Idén először a kormány nem utólag dob mentőövet az adósságoktól roskadozó kórházaknak.
Wimbledon friss bajnoka nemcsak az edzésben, az étkezésben sem bízik semmit a véletlenre.