Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A Daimler jövőre már több autó eladására, és eredményeinek javulására számít. Egyelőre azonban még sok autó van raktáron, s a vezetőknek is javadalmazásuk jelentős csökkenésével kell számolniuk.
Dieter Zetsche, a Daimler elnöke. Jövőre jobb lesz © AP |
Az idei év azonban meglehetősen rosszul indult, az első negyedben Ebit-veszteséget vár a társaság, miután a tavalyi év egészében az üzemi eredmény 2,73 milliárd euróra csökkent az egy évvel korábbi 8,71 milliárdról. Az adózott eredmény 3,98 milliárd euróról 1,41 milliárdra, a bevétel 99,4 milliárd euróról 95,9 milliárdra csökkent, a részvényarányos nyereség 3,83 euróra esett 1,41 euróról. A vezetés 60 eurócent osztalékot javasol a tavalyi 2 euró után.
De a vezetők is kevesebb juttatást kapnak: összességében a Daimler hat tagú igazgatóságának javadalmazása tavaly 16,6 millió euróra csökkent az egy évvel korábbi 30,2 millióról. Dieter Zetsche elnök bő 5 millió eurót kapott, egy évvel korábban még 10,2 milliót.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat. Vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
A több mint félmillió gépelt oldalnyi szöveg az Arcanum sajtóadatbázisában is megjelent.
Azt nem tudtuk meg, hogy ki, hol és mikor jelenti be az eredményt.
A sebesültek közül kettő állapota súlyos.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
A létesítmény egyelőre arra vár, hogy újra kinyithassanak.