Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A német fogyasztók hangulata kissé romlik áprilisban. A GfK piackutató intézet 2 ezer háztartás körében végzett felmérése szerint a fogyasztói hangulatindex 2,4 pontra csökkent a februári – lefelé módosított – 2,5 pontról, szemben a szakértői várakozásokban szereplő szintén 2,5 ponttal. 2008 áprilisában a mutató 4,6 ponton állt.
Ennek ellenére a szakértők szerint a német háztartások fogyasztása más országokhoz, illetve más szektorokhoz képest még viszonylag jó helyzetet jelez. Javítja a háztartások fogyasztását az infláció lassulása, és az, hogy jelentősek a megtakarítások. A vásárlóerőnek az ebből fakadó növekedése azonban nem fogja tudni kiegyensúlyozni a közeljövőben a romló foglalkoztatottsági helyzet jövedelmeket csökkentő hatását – mondják az elemzők a várható tendenciáról.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Érdemi megtakarítást lehet elérni megfizethető, régi ingatlanban is alkalmazható okoseszközökkel. A csúcs a mindent integráló rendszer, bár ez inkább új otthonoknál célszerűbb.