Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Ford Motor Co. június 5-ig leállította a gyártást a Vszevolozsszkban lévő gyárában a visszaeső keresletre való tekintettel - jelentette be a cég hétfőn.
Az autógyár már a télen, december 24-től január 21-ig szüneteltette a gyártást a Szentpétervár közeli telepen. A gyártás leállításának ideje alatt a dolgozók rendes fizetésük egyharmadához jutnak. A júniusi újraindításkor a gyár október 5-ig négynapos munkahéttel dolgozik majd tovább.
A gyártelepen a Focus és a Mondeo modelleket szerelik össze 2002 óta. Bár a Focus a legkeresettebb külföldi autótípus Oroszországban, a gyár az éves termelést a tavalyi 3,0 millióról 1,5 millióra csökkentette az idei évre.
Az orosz autópiac, amely korábban a leggyorsabban bővült, erőteljesen visszaesett a válság hatására: áprilisban a forgalom 50 százalékra esett az egy évvel korábbihoz képest.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.