Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Magyarország óvatos lesz a további kötvénykibocsátásokkal - mondta Oszkó Péter. A pénzügyminiszter ezt azután nyilatkozta, hogy a múlt héten 1 milliárd euró értékben bocsátott ki eurókötvényt Magyarország.
A Reutersnek nyilatkozva egy televíziós interjúban Oszkó Péter rámutatott, a minisztérium óvatos akar lenni, követni akarja a piaci trendet. Ezért bármilyen döntés egy újabb kötvénykibocsátásról csak valamikor ősszel várható - hangsúlyozta.
A pénzügyminiszter rámutatott arra, hogy rövid távon most a hazai piacon akarják bővíteni a kibocsátást. Miután döntés születetett arról, hogy az IMF-csomagot meghosszabbítjuk, vagy sem, ki kell dolgozni, hogy Magyarország hogyan jusson euróban-, vagy dollárban jegyzett forráshoz - mondta. Oszkó Péter nem zárta ki annak a lehetőségét, hogy Magyarország dollárban jegyzett kötvénnyel jelenjen meg a nemzetközi adósságpiacokon.
A pénzügyminiszter derűlátóan nyilatkozott az idei államháztartási hiányterv teljesítésével kapcsolatban. Oszkó Péter szerint reális a cél, hogy 3,9 százalék lesz a GDP-arányos államháztartási deficit annak ellenére, hogy egy pénzügyminisztériumi előrejelzés szerint a hiány szeptember végére nagyobb lesz az éves célnál, mert ezt kiegyenlíti majd az, hogy a negyedik negyedévben folyik be a költségvetésbe az adóbevételek jelentős hányada.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.