Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A francia Michelin gumiabroncsgyár 122 millió eurós veszteséget jelentett adó után az első félévről pénteken, a kereslet csökkenése és a vállalat szervezeti átalakításával járó költségek miatt. A tavalyi első félévben 430 millió eurós adózott eredményt ért el.
A Michelin bevétele 7,13 milliárd euró volt az első félévben, 13,4 százalékkal kisebb az egy évvel korábbinál. A vállalat eladásai zuhantak az elmúlt egy évben, mert az autógyártás a gazdasági-pénzügyi világválság hatására hat évtizede nem látott válságba került, és forgalomban lévő személy- és teherautókat is kevésbé használják tulajdonosaik, kevesebbet vezetnek, későbbre halasztják a gumiabroncsok cseréjét, illetve olcsóbb márkákat vásárolnak, így csökkent a kereslet a Michelin termékei iránt.
A Bibendum bizakodónak látszik. Hízás helyett fogyás © michelin.com |
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.