szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Világgazdaság értesülése szerint napokon belül hozzájuthat a működéséhez szükséges összeghez a Magyar Bormarketing Nonprofit (MBN) Kft.

A lap csütörtöki számában emlékeztet: a közösségi bormarketinget koordináló cég azért került veszélybe, mert a fenntartását biztosító pénzt közbeszerzési pályázaton nyerhette volna el, amit azonban nem írtak ki.

A pénzügyi gondok miatt a kft. valamennyi munkatársa felmondott, tulajdonosai pedig közölték: ha december 15-ig nem kapják meg a szükséges forrást, ellehetetlenül a szervezet.

A Világgazdaságnak Karakas János, az agrártárca főtanácsadója elmondta: a cég várhatóan egy miniszteri rendelettel juthat majd hozzá a működéséhez szükséges összeghez. Ez a lehetőség azonban csak az idei évre vonatkozik, a jövőre nézve a tulajdonosokkal közösen igyekeznek megnyugtató megoldást találni.

Az MBN-t 2005.. májusában alakította a szőlő-bor ágazat 13 meghatározó szakmai szervezete, feladata a közösségi bormarketing alap – a bor forgalomba hozatali járulékának a marketingre fordítható része – felhasználásának koordinációja.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!