Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Az idén már nem jut pénz a Fővárosi Közterület-fenntartó (FKF) Zrt. által üzemeltetett fővárosi forgalomirányítási központ szoftvereinek korszerűsítésére, a közlekedési tárca ugyanis az M0-s körgyűrű forgalomirányítási beruházását fontosabbnak ítélte – írja a Napi Gazdaság csütörtöki számában
A lap szerint a nettó 165 millió forint értékű fejlesztésre az FKF októberben lebonyolított ugyan egy közbeszerzési eljárást, de időközben kiderült, hogy a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium (KHEM) a részben uniós támogatásból megvalósítani tervezett beruházás társfinanszírozását az idén már nem tudja megoldani.
A forgalomirányító központ feladata a fővárosi jelzőlámpás csomópontok felügyelete és irányítása, de itt dolgozzák fel a forgalom- és buszsávfigyelő rendszer kameraképeit és forgalomszámláló kamerák által mért adatokat is. A lapnak a közlekedési tárcánál azt mondták: várhatóan egy év múlva lezárhatják a most elhalasztott fejlesztést.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
A szomszéd ugyanabban a házban már egy másik lakást is hasonló körülmények között szerzett meg.
Az M100-nak 2022-ben egyszer már nekifutottak.
Vasárnap este történt a tragédia.