szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Gazdasági Versenyhivatal összesen 33 millió forintra büntette a Penny Market Kft.-t, egyebek mellett azért, mert a társaság a 2009 júniusában tartott „13 éves akció” esetében tisztességtelen gyakorlatot folytatott a fogyasztókkal szemben.

A GVH szerdai közleménye szerint a vállalkozás a trappista sajthoz kapcsolódó „csalogató reklámot tett közzé”, illetve esetenként a reklámokban közöltektől eltérő mértékben korlátozta az egyes akciós termékekből megvásárolható mennyiséget. Emiatt a vállalkozás 30 millió forint bírságot kapott A versenyhatóság egy másik akciója miatt is elmarasztalta a diszkontláncot, abban az ügyben 3 millió forint volt a bírság.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!