Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A német Lufthansát veszteségessé tette tavaly a légi forgalom nemzetközi válsága: a forgalmát tekintve Európa vezető légitársaságának számító cég vesztesége 112 millió euró lett, a 2008-as 542 millió eurós adózott eredmény után.
A Lufthansa utoljára 2003-ban jelentett veszteséget, akkor a 2001. szeptemberi amerikai terrortámadás következményeként. A forgalom tavaly 10 százalékkal 22,3 milliárd euróra esett vissza, a 2008-as 24,8 milliárd euróról. Ugyanakkor az üzemi eredmény − amelyet a Lufthansa a saját legfontosabb mutatójának tart − 130 millió lett, igaz ez csupán tizede az előző évi 1,3 milliárd eurónak.
A veszteség miatt a Lufthansa nem fizet osztalékot 2009-ről, 2008-ban részvényarányosan 70 eurócent volt az osztalék. Az idén a cég légi teherszállítási üzletágában 4500 fős létszámcsökkentést készül végrehajtani.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Rohadéknak és elmebetegnek nevezte a fideszes publicista a jogtudóst.
Havi 220 ezer forintot fizetett a család a magánintézménynek.
Arról kérdeztük a tiltakozókat, hogy szerintük mit szimbolizál az uradalom.
Korábban a hét végéig szabott határidőt arra, hogy Moszkva tegyen lépéseket az ukrajnai háború befejezésére, különben új szankciókkal kell szembenéznie.