Kiberbiztonság: Meddig kell elkészülnie a kötelező auditnak?
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
A magyarországi autóeladások mennyisége olyan mélyre süllyedt, hogy emiatt az autógyártók számára jelentéktelenné válhat a piac − hívta fel a figyelmet Erdélyi Péter, a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének (MGE) ügyvezető elnöke.
A Datahouse napokban közzétett adatai szerint az első félévben 25 330 új személygépkocsit és kishaszonjárművet értékesítettek, 45 százalékkal kevesebbet az előző év hasonló időszakánál.
Finanszírozási lehetőség ugyan lenne − mondta az elnök −, de a hitelfelvevők hiányoznak. Magyarázata szerint hosszabb távra még a cégek is csak óvatosabban kötelezik el magukat járművásárlására, a lakosság pedig egyáltalán nem mutat hajlandóságot kölcsönt felvenni azért, hogy autót vegyen.
Az MGE módosította az idei előrejelzését, és az első félévi adatok alapján az év egészében 65 ezer helyett 50 ezer személygépkocsi eladásával számol, holott reálisan a magyar felvevőpiac 120-130 ezer lenne évente.
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az eset Magyar Péter országjárásának gyulai állomásán, a politikus beszéde közben történt.
Ezen a nyáron is gyakorlatilag visszabérli a főváros cége a BKV járműveinek hirdetési felületeit a Mészáros Lőrinchez köthető egyik vállalattól.
A gyakorlatsor egyszerű, egészségügyi előnyeit pedig közel 20 évnyi kutatás eredményei támasztják alá.
Első dalában a szabadságról és a nyugati jólétről énekel és rappel.