Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Jelentősen, az elemzői várakozásokat meghaladó mértékben romlott a fogyasztói hangulat az Egyesült Államokban a pénteken megjelent adatok szerint.
A Reuters hírügynökség és a Michigan állami egyetem közös felmérése szerint a fogyasztói hangulatot kifejező mutató júliusi, előzetes értéke 66,5 pont, ami 11 havi mélypont, és csaknem 10 ponttal kevesebb a júniusi 76,0 pontnál. Elemzők mérsékeltebb csökkenésre, 74,5 pontra számítottak. A kutatás szerint az amerikaiak főként a munkahelyük és a jövedelmük biztonsága miatt aggódnak, és attól tartanak, hogy a következő hónapokban megnő az infláció. A befektetők és gazdasági elemzők igen fontos mutatónak tartják a fogyasztók hangulatát és várható magatartását jelző indexet, főként azért, mert az amerikai gazdaság teljesítményének több mint kétharmada a fogyasztói kiadásokból áll össze.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.