Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A huszonharmadik palackozóját építi a PepsiCo Kínában terjeszkedési szándékának egyértelmű jeleként - jelentette a kínai média pénteken.
Abból az alkalomból, hogy a közép kínai Honan (Henan) tartomány székhelyén, Csengcsouban (Zhengzhou) megkezdődött az építkezés, a cég új üzemének ügyvezető igazgatója elmondta, a gyár évente 90 ezer tonna szénsavas és 95 ezer tonna szénsavmentes üdítőital előállítására lesz képes.
A 80 ezer négyzetméter alapterületű épületben 2011 végén már működni fognak a gépsorok. A beruházás értékét nem közölték, de a PepsiCo májusi bejelentése szerint a következő három évben 2,5 milliárd dollárt kívánnak Kínában befektetni. A cég terve, hogy 10-12 új élelmiszer- és italgyártó üzemmel erősítse meg kínai jelenlétét.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Már érthető, miért rendeltek 3000 darab új, kínainak tűnő nyomkövetős okosórát a hatóságok, miközben ennek csak alig több mint a harmada van használatban raboknál és bűnügyi felügyelet alatt állóknál. Az eszköz pontossága mellett az is kérdés, van-e jogalap távol tartani azokat, akiket veszélyesnek ítéltek a védett személyekre nézve.
15–9-re nyertek a mieink.