Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Oliver Dulics, szerb környezetvédelmi és térbeli tervezésért felelős miniszter bejelentette, hogy július 15-ig befejezik az Újvidék és magyar határnál fekvő Horgos közötti autópálya szakaszt építését.
A miniszter azt is közölte – a Balcans.com tudósítása szerint –, hogy október 10-ig be kell fejeződnie a Szabadkáról Kelebiába vezető leágazás építésének is. Dulics szabadkai látogatása során újságírókkal azt is közölte, hogy a beruházó Corridor 10 cég aláírt egy szerződéséhez kötődő záradékot, amelyben külön határidőt vállalt az út teljes megépítésére. Ez a miniszter szerint egy modern autópálya lesz a főváros és a magyar határ között. Ha a beruházás elkészül, akkor össze is kapcsolódhat a magyar oldalon Röszkéig érő M5 autópályával. Ez egyben azt is jelentheti, hogy a határállomás áteresztőképessége megnő, s a vendégmunkások hazatérésének időszakában kialakuló hatalmas dugókat talán el is felejthetjük.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Továbbra is egyértelmű, hogy a kárpátaljai Palágykomorócon elkövetett templomgyújtogatás hamis zászlós akció volt, s az is világos, hogy a magyar kormány reakciója ártott a kárpátaljai magyar közösségnek – mondta a HVG-nek Rácz András történész, Oroszország-szakértő.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.
Az Igazgyöngy Alapítvány alapítója kudarcnak éli meg, hogy nem sikerült rendszerszintű változást létrehoznia.