Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Gyengüléssel zártak szerdán a meghatározó ázsiai tőzsdék.
A legnagyobb piacon, Tokióban a 225 válogatott részvény Nikkei mutatója 0,4 százalékkal 9442,89 pontra gyengült. A hangulatot rontotta, hogy a szerdán megjelent adatok szerint a márciusi kettős természeti katasztrófa hatására az exportra alapozott japán gazdaság kivitele 12,5 százalékkal csökkent áprilisban az egy évvel korábbihoz képest. A visszaesés mértékét jelzi, hogy a japán ipar egyik vezető ágazatában, az autógyártásban az export 67 százalékkal maradt el az egy évvel korábbitól, miután a márciusi földrengés, a szökőár és a fukusimai atomkatasztrófa miatt üzemek százaiban kellett leállítani a termelést.
A teljes export így 5160 milliárd jenre esett vissza, az import ugyanakkor 8,9 százalékkal 5.620 milliárd jenre emelkedett, a külkereskedelmi mérlegben így deficit keletkezett. A tokiói tőzsdezárás idejére a dél-koreai Kospi 0,6 százalékos, a hongkongi Hang Seng 0,6 százalékos gyengülésnél tartott, és csökkentek a szingapúri és indonéziai tőzsdemutatók is.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
Arról kérdeztük a tiltakozókat, hogy szerintük mit szimbolizál az uradalom.