Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A regisztrációs adóval kapcsolatos átmenetei amnesztia kapcsán felmerül a kérdés: érdemes lecserélni a külföldi rendszámot magyarra?
A regisztrációs adóval kapcsolatos kvázi amnesztia vonatkozásában merült fel kérdésként, hogy miért éri meg “hazahozni” az autókat, azaz miért éri meg a külföldi rendszámot lecserélni magyar rendszámra. A választ a nyári szünet előtti jogszabályalkotási dömpingben elfogadott módosítások adhatják meg. 2011. szeptember 1. napjától – főszabály szerint – a közúti forgalomban csak magyar hatósági engedéllyel és jelzéssel lehet részt venni, azaz Magyarország területén csak magyar rendszámmal használahatóak a magyar üzembentartóval rendelkező járművek, illetve magyarországi lakóhellyel rendelkező gépjármű-vezetők Magyarországon csak magyar rendszámmal ellátott járműveket vezethetnek.
Természetesen vannak kivételek, így például a főszabály nem vonatkozik az életvitelszerűen nem Magyarországon élő személyekre és döntően nem Magyarországon tevékenykedő szervezetekre, valamint azokra a járművekre, amelyeknek forgalomba helyezését a hatóságnál már kezdeményezték.
A folytatást olvassa el az Adózónán!
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.