Felpöröghet a dobozos biztosítások piaca

Az egyszerű, dobozos biztosítások lesznek a keresettek a következő időszakban a sok összetevőt tartalmazó, nehezen összehasonlítható termékek után - közölte a PBA Praeventio Biztosítási Alkusz Kft. az MTI-vel saját 200 ezer ügyfelétől szerzett tapasztalataira hivatkozva.

  • MTI MTI
Felpöröghet a dobozos biztosítások piaca

Áruházban megvásárolható vonalkódos - úgynevezett dobozos - termékek jelenleg is vannak már a piacon. A Groupama indított kötelező gépjármű felelősségbiztosítással, de kapható polcról levehető utazási biztosítás is. A PBA szerint az ilyen, egyszerű biztosítási termékeké a jövő.

Az elemzés szerint az ügyfelek gyakran keresnek eddig nem létező, de olcsó biztosítást - ilyen például az okos telefoné - de a sok kicsi is sokra megy, biztosítási díjban. Ide sorolható az az eset is, amikor az autósok meghatározott összegre kötnének casco biztosítást az öreg autójukra - hasonlót kínál például a Posta Biztosító és a Genertel.

A kényelmet is igénylik az ügyfelek, így kerül egyre több asszisztencia biztosítás - kiegészítésképpen - a hagyományos termékek mellé is. Jól jön például a magyar nyelvű telefonos segítség külföldön, akár gyalog, akár autóval éri baj az utast.

Végül az alkuszok saját márkás termékeinek terjedését említi az elemzés. Volt már munkanélküliségi biztosítása két alkusznak is, és várható, hogy más kockázatokra is dolgoznak ki biztosítást az alkuszok. A kockázatot profi biztosító vállalja, de a termék az alkusz neve alatt jelenik meg, és csak nála kapható.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Kádár Tamás: Nincs jó válasz

Kádár Tamás: Nincs jó válasz

Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.