Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A következő húsz évben több új repülőgépet kell forgalomba helyezni a világon az Airbus szerint, mint amire korábban számítottak - derül ki a nyugat-európai repülőgépgyártó hétfőn ismertetett adataiból.
Az Airbus elemzői úgy látják, hogy a pénzügyi válság okozta bizonytalanság ellenére a forgalom növekedni fog, mert "a globalizáció miatt minden eddiginél több embernek kell, illetve egyre többen akarnak útra kelni".
A vállalat előrejelzése szerint 27 800 új személy- és teherszállító gépet kell forgalomba helyezni a következő húsz évben - ezek értéke összességében eléri a 3,5 ezer milliárd dollárt. Ebből 26 900-ra tehető a személyszállító gépek száma, ami 1 900-zal több az Airbus decemberi előrejelzésénél. A 900 új teherszállító repülőgép várható forgalomba helyezése a világgazdaság fellendülését jelzi az Airbus szerint.
A növekedés egyebek mellett a népesség gyarapodásával, az urbanizációval magyarázható: a megavárosok száma a jelenlegi 39-ről húsz év múlva 87-re emelkedik. Több lesz az olcsó jegyű légitársaság is, és gondolni kell a régi gépek lecserélésére is. Az Airbus becslése szerint a kereslet nagyjából egyharmada az ázsiai-csendes óceáni térségre jut, Európa és Észak-Amerika egyenként 22 százalékkal veszi ki a részét, a két leggyorsabban fejlődő országra, Indiára és Kínára 9,8 százalék illetve 7,2 százalék jut.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?