Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2011 első kilenc hónapban 287 nemzetközi konferenciát tartottak Magyarországon, amelyeken több mint 72 ezren vett részt - közölte a Magyar Turizmus Zrt. pénteken.
A Magyarországon megrendezett nemzetközi konferenciák száma 22,1 százalékkal emelkedett, és ezeken 19 százalékkal többen vettek részt, mint az előző év azonos időszakában – derül ki azon adatokból, amelyeket a nemzeti turisztikai marketingszervezet Magyar Kongresszusi Igazgatóságának partnerei szolgáltattak.
A kimutatás szerint májusban rendezték a legtöbb, 59 nemzetközi konferenciát Magyarországon, ami az összes rendezvény 20,2 százaléka. Magyarország EU-elnökségének köszönhetően, az év első felében lényegesen több nemzetközi rendezvény zajlott, mint a nyári hónapokban.
Az idei év első kilenc hónapjában 1111 napnyi nemzetközi konferenciát tartottak Magyarországon, amelyek átlagos időtartama 3,8 nap volt.
A magyarországi nemzetközi konferenciák 50,2 százaléka 2-3 napig tartott, amely azt a tényt támasztja alá, hogy bár a konferenciák száma emelkedik, de a rövidebb időtartamú rendezvények a legnépszerűbbek.
A korábbi évek tendenciáját követve, 2011 első kilenc hónapjában is Budapesten tartották a legtöbb nemzetközi konferenciát, Budapestet Gödöllő, valamint holtversenyben Sopron és Szeged követi.
Továbbra is a szállodák látják vendégül a legtöbb nemzetközi konferenciát, tartva vezető pozíciójukat.
A közlemény szerint a magyarokon kívül németek, britek és a franciák konferenciáztak legtöbbet Magyarországon, az év első kilenc hónapjában lezajlott nemzetközi konferenciákon a résztvevők 81,8 százaléka külföldről, míg 18,2 százaléka belföldről érkezett.
Idén az első három negyedévben a megrendelők rangsorát a magyarok és amerikaiak után a német, brit, belga, svájci, és francia megbízások követik.
Az év első három negyedévében összesen 57 alkalommal kapcsolódott kiállítás a nemzetközi konferenciákhoz - írja tájékoztatójában a Magyar Turizmus Zrt.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
Idén először a kormány nem utólag dob mentőövet az adósságoktól roskadozó kórházaknak.
Wimbledon friss bajnoka nemcsak az edzésben, az étkezésben sem bízik semmit a véletlenre.