Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Az új cafeteriaelemek megismertetésére csaknem 740 millió forintot költött a Nemzeti Üdülési Szolgálat - számolt be a Világgazdaság.
Az Erzsébet-utalvány és a Széchenyi Pihenőkártya (SZÉP-kártya) népszerűsítésére a Nemzeti Üdülési Szolgálat (NÜSZ) Kft. több mint 739 millió forintot költött tavaly novembertől ez év január végéig a Kantar Media listaáras reklámköltés adatai szerint - számolt be hétfőn a Világgazdaság. A SZÉP-kártya kampányához a három kibocsátó bank további 122 millióval járult hozzá - teszik hozzá.
A kampány 2012-ben indult be igazán, mert míg 2011 utolsó két hónapjában csak alig valamivel több mint 19 millió forint volt a teljes mértékben állami forrásból gazdálkodó NÜSZ költése, 2012 első hónapjában már a 720 milliót is meghaladta.
Az összegből 528 millió jutott a hideg és meleg ételekre felhasználható utalvány és 192 millió a SZÉP-kártya kommunikációjára.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az ételpazarlás miatt több hotellánc már trükköket alkalmaz, hogy kevesebb ételt dobjanak ki a vendégek.
Földes András riportja Munkácsról.
A mentősöknek további 24 sérültet kellett ellátniuk.
Egyikük tartózkodási engedélyét azután vonták vissza, hogy várandós lett.