Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Kína vált a világ harmadik legkedveltebb turistacélpontjává tavaly, emellett ez az ország a turizmus legnagyobb küldő országa Ázsiában.
Franciaország és az Egyesült Államok után Kínába látogattak el a legtöbben 2011 során, összesen 135 millióan - mondta a hétvégén Sao Csi-vej, a Kínai Idegenforgalmi Hivatal vezetője. A turizmus tavaly már a bruttó hazai termék (GDP) több mint 4 százalékát adta.
A leglátogatottabb turistacélpontok listáján az előző évekhez hasonlóan a Nagy Fal, a főváros, Peking, valamint a Csin-dinasztia korából származó, Hszianban található terrakotta hadsereg foglalta el az első három helyet.
A beutazó turisták mellett a külföldre látogató kínaiak száma is töretlenül nő, tavaly már 70,25 millióan utaztak, és ezzel Kína vezeti az idegenforgalmi küldő országok listáját Ázsiában. A kínaiak legkedveltebb célpontja Thaiföld.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Két hete mlg 50 napos határidőt szabott Moszkvának a tűzszünet elérésére.
Hivatalosan közös megegyezéssel távozik Sárváry István, aki 2016-ban állt a cég élére.