Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A Korea Aerospace Industries Ltd. (KAI) dél-koreai repülőgép technológiai vállalat 1,22 milliárd dolláros szerződést kötött az Airbus repülőgép gyártó vállalattal egyes szárny részegységek exkluzív beszállításáról.
A KAI az Airbus A320-as modellcsaládhoz szállít majd szárny alsó fedőelemeket mindaddig, amíg a modellcsalád gyártásban marad. A megrendelés a legnagyobb, amit a KAI valaha is kapott. Az első részegységeket a KAI 2014-ben szállítja le.
Az Airbus A320-as modellcsalád várhatóan 2025-ig marad gyártásban. Amennyiben azonban az Airbus 2030-ig kitolja a gyártást, a KAI megrendelés szerződési értéke 1,7 milliárd dollárra emelkedik.
Az A320-as modellcsaládból jelenleg mintegy 4 ezer áll mintegy 200 légitársaság szolgálatában a világon. Az Airbus megrendelései pedig további 7 ezerre szólnak. A 124-175 üléses A320-as gépek gyártási kapacitása elérheti az évi 500 darabot.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?