Üldözni fogja a megtévesztő reklámokat a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) szerdától 6,2 millió forintos médiafelület-foglalási büdzsével társadalmi célú kampányt indít a fogyasztói, vásárlói csoportok megtévesztő hirdetései ellen - jelentette be Tevanné Südi Annamária, a GVH főtitkára a hivatal keddi budapesti sajtótájékoztatóján.

  • MTI MTI
Üldözni fogja a megtévesztő reklámokat a GVH

Az utóbbi időben a növekvő bírságok ellenére folyamatosan növekszik a csoportszervezők elleni panasz, ez ösztönözte a GVH-t a fellépésre. A cél az, hogy főleg az alacsony képzettségű és szociális helyzetű emberek figyelmét hívják fel a rájuk leselkedő veszélyekre - tette hozzá a főtitkár.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Mikor jó egy céges hitelajánlat?

Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.