Bezárul a kiskapu a Wise, Revolut előtt is – drágul a vállalkozói bankolás?
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
A németek továbbra sem érdeklődnek az elektromos autók iránt, évente csak alig néhány ezret adnak el belőlük.
Idén júliusig az Opel Ampera elektromos autóból 629, a Nissan Leaf modellből 269, a Citroën C-Zero modelljéből pedig 256 példányt értékesítettek Németországban – írja a német Focus magazin a gépjármű-nyilvántartó hivatal (Kraftfahrtbundesamt) és a Duisburg-Essen egyetem CAR (Centers Automotive Research) autóipari kutató intézetének adataira hivatkozva.
Néhány modellből mindössze kétszámjegyű értékesítési számot sikerült elérni az év első felében. Ilyen volt például a Mercedes A-osztály elektromos változata, amelyből 62, valamint a VW villanygolfja, amiből 32 darabot helyeztek üzembe. Sikeres piaci fogadtatásra lelt viszont a Renault autónak nem nagyon, hanem sokkal inkább fedett "quad"-nak tekinthető Twizzy modellje, amiből 1757 darabot adtak el az év első felében.
Tavaly mintegy kétezer villanyautót helyeztek üzembe Németországban, ebből azonban mindössze 100-at használnak magánszemélyek. A német kormány 2020-ig egymillió elektromos autót tervez a német utakra.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Számos adómentesen vagy kedvezményesen biztosítható juttatási forma közül lehet választani.
Jelentős ingatlanár- és bérletidíj-emelkedés a kkv-k körében népszerű lakásirodák és B-kategóriás irodaházak piacán is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.