Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Tovább gyorsult a csipes bankkártyák terjedése Magyarországon: a plasztikkártyák aránya 77,89 százalékra nőtt, amely egy éve még 53 százalék körül mozgott - írta a Világgazdaság hétfőn a Magyar Nemzeti Bank adataira hivatkozva. A lap összegzése szerint 6,82 millióra nőtt a csipes bankkártyák száma.
Rohamosan javul a helyzet az elfogadói hálózatban is: az összes itthoni ATM alkalmas a csipkártyák elfogadására, és a kereskedőknél elhelyezett, csaknem 79 ezer POS-terminálból is csak néhány száz akad, amely kizárólag a mágnescsíkot ismeri fel.
A bankfiókokban és a postákon elhelyezett termináloknál viszont közsem sem ilyen jó a helyzet: a 10,4 ezer készülékből csak 447 volt alkalmas csip olvasására az első félév végén - olvasható a cikkben.
Az átállásnál a betéti kártyáknál állnak jobban a pénzintézetek: itt már majdnem 80 százalékos a csipes kártyák aránya.
A csipkártyák legfőbb előnye a mágnescsíkokos plasztiklapokkal szemben az, hogy elvileg nem másolhatóak, így az ilyen visszaélések kiküszöbölhetőek.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.