Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A szélsőséges időjárás az ország több pontján késlelteti az út- és vasútépítést – közölte csütörtökön a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
Az Országos Meteorológiai Szolgálat (OMSZ) tájékoztatása szerint több mint 110 éve nem esett országosan ennyi csapadék az első negyedévben, mint idén – emlékeztetnek.
Az infrastruktúrafejlesztő közleménye szerint a kivitelezők a felázott talaj miatt nem tudják elvégezni a föld- és vízépítési munkákat, így például a csatorna-, szivárgó- és az ároképítést, nem tudnak töltést építeni.
Az aszfaltozásnál, a betonburkolat építésénél, valamint a szigetelés és korrózióvédelem elkészítésénél is gondot okoz a sok csapadék.
A hídépítési és -bontási munkálatoknál ugyancsak gondot jelent a csapadékos időjárás és az ezt követő magas vízállás. Az elmúlt egy hónapban emiatt a szigeteléseket, sóvédelmi műveleteket és a korrózióvédelmi festéseket nem tudták elvégezni – olvasható a közleményben.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Továbbra is egyértelmű, hogy a kárpátaljai Palágykomorócon elkövetett templomgyújtogatás hamis zászlós akció volt, s az is világos, hogy a magyar kormány reakciója ártott a kárpátaljai magyar közösségnek – mondta a HVG-nek Rácz András történész, Oroszország-szakértő.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.
Az Igazgyöngy Alapítvány alapítója kudarcnak éli meg, hogy nem sikerült rendszerszintű változást létrehoznia.