Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Az Egyesült Államokban működő dollárboltok népszerűségét megirigyelve Európában is egyre több gyártó dob piacra 1 eurós termékeket. Illetve egyre több étterem és szolgáltató is meglátta ebben a fantáziát.
Az Egyesült Államokban működő dollárboltok népszerűségét megirigyelve Európában is egyre több gyártó dob piacra 1 eurós termékeket - írja a Wall Street Journal. Illetve egyre több étterem és szolgáltató is meglátta ebben a fantáziát.
Az utóbbi hónapokban az Unilever, a McDonald's, a Starbucks és a Danone is beszállt a gyenge európai kiskereskedelmet felpörgetni szándékozó 1 eurós termékküzdelembe. Az Unilever európai vezetője szerint 120 millió európai van az alacsony jövedelmű kategóriában, akiknek elérhető áron kell biztosítaniuk termékeiket.
Az 1 eurós ár egy "mágikus szám", a gyártók igyekeznek ebbe a kategóriába beleférni, ennek érdekében pedig sokszor csökkentik termékeik méretét, illetve súlyát is. Európában az "egydolláros" üzletlánc prototípusa az Egyesült Királyságban indult el még 1990-ben, az egy fontért termékeket kínáló Poundlandnek ma már 450 boltja van, az igazi bővülés ugyanakkor az utóbbi években következett be. A szigetország után Németországban is gombamód szaporodásnak indultak a hasonló boltok, a TEDi nevű láncnak ma már 1300 egysége van, Ausztriába és Szlovéniába is terjeszkedik a német vállalat.
Az 1 eurós hullámra az éttermek, kávézók is igyekeznek felülni. A Strabucks idén tavasszal kezdett el bizonyos termékeket árulni 1 euróért, a McDonald's pedig Németországban, Olaszországban és Spanyolországban vezetett be ugyanilyen áru termékeket. Egy spanyol étteremlánc, a 100 Montaditos 2008-ban vezette be Euromania névre hallgató akcióját, mellyel szerdánként egy euróért lehetett étkezni az éttermekben. Mára már vasárnapra is kiterjesztették az akciót és hat év alatt 112-ről 250-re növelték üzleteik számát Spanyolországban, külföldön pedig 100 egységet nyitnának.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Az egykor zűrös életű rocklegenda alig két hete adta le minden idők második legtöbb bevételt termelő jótékonysági koncertjét. Számos egészségügyi problémája volt, Parkinson-kórban is szenvedett.
Az amerikai elnöknek Jeffrey Epsteinnel kapcsolatban olyan összeesküvés-elmélet ellen kell védekeznie, amilyenekhez korábban ő szoktatta a most dühös táborát.
Lélegzetelállító alpesi tájaktól a Harry Potterből ismerős viaduktig az öreg kontinens tele van szebbnél szebb vasútvonalakkal, melyeknek nagy részén ráadásul külön felár nélkül vonatozhatunk.