Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A jelenlegi uniós költségvetési ciklusban a Közlekedés Operatív Program (KÖZOP) 2175 milliárd forintos támogatásából 450 milliárd költhető még el az év végéig - mondta Völner Pál, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium infrastruktúráért felelős államtitkára szerdán.
A hátralévő összegből 55 milliárd már szerződéssel lekötött, 367 milliárdnál folyamatban van a közbeszerzés, és 28 milliárd az az összeg, amelyre még nem írtak ki közbeszerzést - ismertette az adatokat Loppert Dániel, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. kommunikációs vezetője a tájékoztatón.
A következő, 2020-ig tartó uniós költségvetési ciklusban a KÖZOP támogatás várhatóan 1200 milliárd forint lesz, és az EU a vasútfejlesztést helyezi előtérbe - vázolta a jövőt az államtitkár.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.