Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Idén mintegy 100 milliárd dollárt költ Kína új vasúti vonalat építésére, ez kicsivel kevesebb, mint a teljes éves magyar GDP.
Idén mintegy 100 milliárd dollárt költ Kína új vasúti vonalat építésére, ez kicsivel kevesebb, mint a teljes éves magyar GDP – írja a Business Insider. A mintegy 22 ezer milliárd forintnak megfelelő jüanból Kína 6600 kilométer új vasútvonalat fog építeni. A pénz jelentős részét a fejletlenebb középső és nyugati országrészekbe irányozzák.
Kínában mintegy 100 ezer kilométer vasútvonal van, ennek 10 százalékán képeseke nagysebességű vonatok közlekedni.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?