Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Akár 10 százalékkal is drágulhat még a tej ára a Tej Terméktanács számításai szerint – számolt be az RTL Klub híradója.
A kereskedelmi televízió híradójában elhangzott, egy átlag magyar több mint 50 liter tejet iszik évente, a legkedveltebb pedig a vásárlók körében a 1,5 százalékos zsírtartalmú tartós tej. Egy üzletben két különböző tej ára között akár 150 forintos eltérés is lehet.
A Tej Terméktanács világgazdasági folyamatokkal indokolja, hogy drágult a tej felvásárlási ára: eddig 15-20 százalékos fogyasztói áremelkedés volt tapasztalható, azonban további 10 százalékos áremelkedés jöhet, a sajt és a túró ára viszont valószínűleg kevésbé fog emelkedni – hangzott el.
A tej árára az is hatással van, hogy Magyarországon kevesebb a fejős tehén, ugyanis drágult a takarmány az idei nyári aszály miatt.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A rapper a csúcson akarja abbahagyni.