Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A McDonald's amerikai éttermeiben két hétig ingyen fogja adni kávét. Az amerikai étteremlánc ezzel a konkurensek új reggeli menüjeivel kelne versenyre.
Két hétig ingyen kávézhatnak az amerikai McDonald's éttermeiben vásárlók – írja a Business Insider. Az akció március 31-ével kezdődik, és a reggeli órákban egy kisebb kávét kapnak az akcióban először résztvevők.
Az amerikai lánc emellett ingyen kóstolókat is biztosít majd reggeli menüiből, illetve zenés eseményekkel is körbejárják az Egyesült Államokat, hogy promotálják termékeiket. A cég szerint büszkék a reggeli választékukra, a McCafé kávé pedig jól kiegészíti reggelire fogyasztható termékeiket.
A cég azok után állt elő ezzel az akcióval, hogy már négy hónapja csökkennek amerikai eladásai – a McDonald's szerint ennek a durva tél az oka –, miközben más versenytársai, például a Taco Bell, Starbucks, vagy a Dunkin Donuts, egyre újabb reggeli ajánlatokkal állnak elő.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A helyiek mellett ügyvédet, pszichológust, kriminálpszichológus is kérdeztünk azért, hogy kiderüljön, mi vezethet ilyen felfoghatatlan támadáshoz.
Az egyetem ki sem írt nyílt pályázatot, azt állítják, nem lett volna más alkalmas jelölt.
Nem klasszikus közéleti-politikai sajtótermék, de egymillió példányban szórják szét.