Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Zöld jelzést kapott a magyar InterCity-kocsik gyártása – írja a szerdai Napi Gazdaság. Dávid Ilona, a MÁV elnök-vezérigazgatója a lapnak azt mondta: megkapták az összes tanúsítványt arról, hogy képesek most már európai szintű kocsikat gyártani, amelyek bármelyik országban közlekedhetnek.
Eddig két prototípus készült el. Ezután meg kell nézni, melyik telephely a legalkalmasabb a gyártásra, mennyibe kerülnek a kocsik a sorozatgyártásban, és mekkora lehet a magyar hányad.
Az elnök-vezérigazgató szerint egy év kell a sorozatgyártás előkészítéséhez, és akkor indulhat el a gyártás, "feltéve, hogy a MÁV-Startnak lesz pénze magyar gyártású IC-kocsi fejlesztésére".
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Mutatunk újabb hét könyvet, amit nyugodt szívvel ajánlunk a nyárra.
A borbár üzletvezetője szerint a szóváltás nemi irányultságtól független volt.