Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A jövő tavasszal már az első sorozatgyártásra előkészített termékével be is induló új motorgyárral a német gyáróriás az elektromobilitás iránti elkötelezettségét erősíti. Meg a piaci lehetőséget látja.
A Siemens a Würzburgtól 62 kilométerre északkeletre fekvő Bad Neustadt an der Saale helyiségben álmodta meg és hozta létre azt az üzemet, ahol egy új gyártósoron nyitott hibrid és villamos járművek villanymotorjainak gyártását kezdik el. A telephely a motorok fejlesztésének és gyártásának is otthona lesz, és a német gyár azt reméli, hogy a gépkocsigyártásban szerzett sokéves tapasztatából is profitálni tudnak.
A berendezések a gyártó saját komplett automatizálás-technikájával vannak felszerelve, és máris készen állnak az üzemi mintagyártásra. A validációs fázis lezárása után, 2015 tavaszán első termékként egy villamos hátsótengely-hajtásra szolgáló szinkronmotort fognak gyártani. A motor maximális teljesítménye 60 kW, tartós teljesítménye 35 kW, legnagyobb nyomatéka pedig 240 Nm. A gép mind hibrid, mind tisztán villamos járművek céljára alkalmas.
A gyártócsarnok szeptember 16-i megnyitásakor Siegfried Russwurm, a Siemens AG igazgatóságának tagja éz az Ipar szektor CEO-ja utalt a vállalatnak az energiahatékony mobilitásban játszott úttörő szerepére. Mint mondotta, a Bad Neustadtban létesített új motorgyárban minden készen áll a sorozatgyártás jövőbeli követelményeinek kielégítésére.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
„Bárhová megy is az ember, önmagától nem tud megszabadulni” – írja családja náci múltjáról szóló Drága bácsikám című könyvében az írónő, Hermann Göring családjának leszármazottja.
Wimbledon friss bajnoka nemcsak az edzésben, az étkezésben sem bízik semmit a véletlenre.