Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Procter & Gamble (P&G) és a Lidl idén is elindítja közös jótékonysági programját, amelyben a lánc üzleteiben P&G-árukat vásárlók termékenként 10 forinttal támogatják a Gyermekétkeztetési Alapítványt.
Árucikkenként 10 forinttal támogatják a Gyermekétkeztetési Alapítványt április 7-e és június 30-a között azok a vásárlók, akik a Lidl üzleteiben P&G-termékeket vásárolnak – közölte a két társaság.
A tavalyi programban a két cég ötmillió forinttal támogatta a rászoruló családokat négy településen és 112 hátrányos helyzetű gyereknek biztosította fél évre a melegétel-ellátást.
Idén is a Gyermekétkeztetési Alapítvány Mindenki ebédel elnevezésű programjához csatlakoznak, a pénzadományon kívül pedig a P&G még tisztító- és tisztálkodási szerekkel is támogatja majd a családokat.
A kampányban ismét részt vesz Oláh Gergő énekes és Berki Krisztián világ- és olimpiai bajnok is.
„Óriási élmény volt a tavalyi kampányban részt venni. Pontosan tudom, hogy az emberek figyelme, segítőkészsége milyen sokat jelent, ha az ember kilátástalan helyzetben van" – idézte a közlemény Oláh Gergőt.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.