Érdemes figyelni a Lidlben, milyen kozmetikai árut vesz le a polcról

A Procter & Gamble (P&G) és a Lidl idén is elindítja közös jótékonysági programját, amelyben a lánc üzleteiben P&G-árukat vásárlók termékenként 10 forinttal támogatják a Gyermekétkeztetési Alapítványt.

  • hvg.hu hvg.hu
Érdemes figyelni a Lidlben, milyen kozmetikai árut vesz le a polcról

Árucikkenként 10 forinttal támogatják a Gyermekétkeztetési Alapítványt április 7-e és június 30-a között azok a vásárlók, akik a Lidl üzleteiben P&G-termékeket vásárolnak – közölte a két társaság. 

A tavalyi programban a két cég ötmillió forinttal támogatta a rászoruló családokat négy településen és 112 hátrányos helyzetű gyereknek biztosította fél évre a melegétel-ellátást. 

Idén is a Gyermekétkeztetési Alapítvány Mindenki ebédel elnevezésű programjához csatlakoznak, a pénzadományon kívül pedig a P&G még tisztító- és tisztálkodási szerekkel is támogatja majd a családokat.

A kampányban ismét részt vesz Oláh Gergő énekes és Berki Krisztián világ- és olimpiai bajnok is.

„Óriási élmény volt a tavalyi kampányban részt venni. Pontosan tudom, hogy az emberek figyelme, segítőkészsége milyen sokat jelent, ha az ember kilátástalan helyzetben van" – idézte a közlemény Oláh Gergőt.

hvg.hu
Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

A végtelen lehetőségek iparága

Az űripar végtelen lehetőségeket nyit meg a vállalkozások előtt. Támogatási források is rendszeresen elérhetők a szektorban érdekelt piaci szereplők számára.