Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Politikai hibrid készül aszfaltból: a kormányzat közlekedéspolitikai műhelyének ötlete szerint a főutakat kereszteznék az autóúttal – írja az e heti HVG.
A kabinet által költségcsökkentési okokból tervbe vett új úttípus, az úgynevezett gyorsút, a közlekedésbiztonsági szakemberek szerint sokkal balesetveszélyesebb lesz, mint az autópályák, illetve az autóutak.
A HVG annak járt utána, milyen kockázatot jelent, ha pénzhiány miatt lebutított utakat építenek, elhagyják például a leállósávot vagy körforgalmakkal, jelzőlámpás kereszteződésekkel szabdalják meg a gyorsutakat.
Tapasztalatok már vannak. A statisztikákból is tudható, milyen következménnyel járt az olyan forgalomtechnikai torzók átadása, mint a pénz híján félautópályaként megépült halálút, az M0-s déli szakasza, vagy a helyenként „sztrádát idéző” M2-es.
Részletek a csütörtöki HVG-ben.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.