Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Közel-Keletre adná el az utasszállító repülőit.
A közel-keleti kereslet növekedésére alapozva megháromszorozná termelését 2020-ig a Szuhoj regionális utasszállító gépek gyártásával foglalkozó orosz Sukhoi Civil Aircraft Company - közölte a Reuters hírügynökséggel Jevgenyij Andrasnyikov, a cég első alelnöke a dubaji légikiállítás és -vásáron.
Az orosz vállalat Egyiptommal, Iránnal, Szaúd-Arábiával, Katarral és Ománnal folytat tárgyalásokat a 100 férőhelyes Sukhoi Superjet 100 (SSJ100) regionális utasszállító gép eladásáról.
"Gyártási kapacitásunkkal 2020-ra elérjük az évi 200 gépes kritikus tömeget" - közölte az alelnök. A cég jelenleg 60 regionális gépet gyárt évente. A Sukhoi egy nagyobb, 120 férőhelyes utasszállító gép kifejlesztésén is dolgozik, valamint megkezdte a közel-keleti ügyfélkör számára egy business jet kifejlesztését is.
Az SSJ100 modellt Oroszországban gyártják, de folyamatban vannak a tárgyalások Indiával az ottani gyártás megkezdéséről az indiai offset program keretében. Az ír CityJet az elmúlt hónapban írt alá szerződést 15 SSJ100 repülőgép vásárlásáról egymilliárd dollár értékben.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Komoly változásokat hozhat az Otthon Start program szeptemberi indulása a lakáshitelek piacán.