Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Sok a késés, nagy az elégedetlenség.
Kisebb palotaforradalom zajlik a Facebookon, a Budapest–Esztergom között vonatozók hevesen tiltakoznak azért, mert a nemrég felújított vonalon óriási késések vannak.
Az elégedetlenséget Loppert Dániel, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kommunikációs vezetője azzal igyekezett csitítani, hogy jelezte, behívták tárgyalni az ügyben a Siemens vezetését. „Emlékeztetnék, hogy a székesfehérvári vonalon eleinte hasonló problémák voltak a Siemens biztosító berendezésével. Ott sikerült megoldani, és azóta kiszámítható menetrend van érvényben” – írja Loppert Dániel.
A 44 milliárd forintból felújított esztergomi vasútvonallal már az átadása óta rengeteg probléma van, a fővárosba ingázók helyzetét pedig az is nehezíti, hogy a 10-es közlekedési főúton minden reggel óriási dugók vannak. A Facebook csoport tagjai is részben azért elégedetlenkednek, mert a tapasztalataik szerint a késések miatt kiszámíthatatlanná vált vasúti menetrend nem ösztönzi a fővárosba bejárókat arra, hogy az autóikat otthon hagyják.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.