Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Egy volt idegenlégiós irányítja Simicska Lajos hirdetőoszlopainak védelmét a budapesti oszlopháborúban - írta a Blikk.
Rádi Gábor, a Mahir által megbízott őrző-védő cég ügyvezetője Soroksári úti főhadiszállásáról telefonon irányítja munkatársait, a térkép előtt stratégiákat alkot, hogyan tudják kevés emberrel megóvni a több mint 700 oszlopot a BKK Közút csapataitól és daruitól – közölte a Blikk.
A lap szerint a férfi az idegenlégióban szerzett tapasztalatait használja az oszlopok megvédésében.
A Blikk felidézte, hogy a háború tavaly karácsony előtt kezdődött, amikor a Fővárosi Közgyűlés felmondta a Mahirral kötött 25 éves szerződést, és úgy határoztak, nincs helyük Budapesten az oszlopoknak, és a cégnek december 31-ig el kell bontania őket, különben a BKK teszi meg Simicskáék költségére.
A napokban el is kezdték a bontást, de az Andrássy úton ellenállásba ütköztek, három biztonsági őr körbeállta az ottani oszlopot. A Mahir bíróságon támadta meg a közgyűlési döntést, és szerintük jogerős ítéletig nem lehet elbontani az oszlopokat. Azóta megy a kergetőzés a BKK és az őrző-védők között – fogalmazott a lap.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.