Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Alig másfél millió új autót adtak el tavaly Oroszországban. Erre ugyan már jóelőre figyelmeztettek a prognózisok, de azt, hogy mindez még az előző évi adatok kétharmadára sem elegendő, több mint elgondolkodtató a Lada és a kőolaj országában.
Jelentősen, 36 százalékkal zuhant tavaly az új autók eladása Oroszországban - írta meg csütörtöki számában a Kommerszant. Az orosz gazdaság napilap előzetes számításokra hivatkozva azt közölte, hogy 2015-ben 1,6 millió új autó talált gazdára. Ez nagyjából megfelel annak az 1,55 milliós becslésnek, amire az Oroszországban tevékenykedő európai vállalatokat tömörítő Association of European Businesses (AEB) üzleti érdekképviseleti szervezete számított.
A Volkswagen cég szintén csütörtökön arról számolt be, hogy 174 300 autót értékesített az orosz piacon tavaly, ami 36,8 százalékos visszaesés az egy évvel korábbihoz képest. Több év komoly növekedés után az autóeladások már két éve is jelentősen csökkentek: ahogy az orosz gazdaság gyengülni kezdett az olajárak zuhanásának és a Moszkva elleni nyugati szankciók bevezetésének következményeként. A rubel árfolyama meredeken esett, ami a fogyasztókat arra kényszerítette, hogy halasszák el a nagy értékű termékek megvásárlását.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?