Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Öt év alatt 165.600.000.000.000 forintot költenek vasútfejlesztésre. Valahogyan kezelni kell a gazdasági lassulási problémákat.
A kínai kormány a 2016-2020 közötti új, 13. ötéves terv keretében 3800 milliárd jüant (577 milliárd dollárt) tervez vasútfejlesztésre fordítani. Ez forintra átszámolva – a mai árfolyamon – durván 165.600.000.000.000 forintnak felel meg. Ez ötször annyi, mint amennyi értéket egy évben a teljes magyar gazdaság megtermel.
Nem csoda az állami költekezés, a kínai gazdaság ugyanis lényegesen lassul, ez pedig hónapok óta – kisebb-nagyobb szünetekkel – a kínai részvények zuhanásához vezetett.
A kormánydokumentum szerint a vasúthálózat hossza a jelenlegi 120 ezer kilométerről 150 ezerre nő 2020-ig. Ezen belül a szuperexpresszek által használt vasúti hálózat hossza a mostani 19 ezer kilométerről 30 ezer kilométerre bővül.
Kínában a vasút a legfontosabb közlekedési eszköz. Tavaly 2,5 milliárd utasa volt a vasutaknak, ami 10 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit. Eközben ugyanakkor visszaesett a vasúti áruszállítás, 2014-hez képest 12,3 százalékkal 3,07 milliárd tonnára.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.