Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Lehetséges, hogy nem csúszik a 3-as metróvonal felújításának kezdete, ha az az északi szakaszon kezdődik és a járműpótláshoz szükséges buszokat a BKV buszállományából sikerül forgalomba állítani - mondta Tarlós István főpolgármester a köztévé esti műsorában.
A Fővárosi Közgyűlés legutóbbi döntése szerint szolgáltatásmegrendeléssel oldják meg a 3-as metróvonal felújítási miatt járműpótlást, ha a kormány ezt támogatja, és ezen konstrukcióval felmerülő teljes többletköltség fedezetét biztosítja - közölte Tarlós István.
Ebben az esetben bizonyos mértékű csúszás várható a felújítás tervezett novemberi elkezdésében. Ugyanakkor ha az északi szakaszon kezdik a felújítást, és a BKV buszállományából ki tudják állítani a járműpótláshoz szükséges csuklós buszokat "még az is lehet, hogy nem lesz csúszás" - mondta a főpolgármester, megjegyezve, az északi szakasz felújítási munkálatainak kezdetésre nem szükséges 150 buszt forgalomba állítani.
Arra a kérdésre, hogy miért csak pénteken adják át a Széll Kálmán teret és a budai fonódó villamoshálózatot, mikor már azok korábban elkészültek, Tarlós István azt válaszolta: ekkora beruházásoknál elkerülhetetlenül vannak javítanivalók, és ezeket meg akarta várni. Nem akartam megadni a lehetőséget arra, hogy "poénkodjanak" - mondta a főpolgármester emlékeztetve arra, előre közölte, hogy egy átadás lesz és egyszerre adják át hivatalosan a Széll Kálmán teret és a budai fonódó villamoshálózatot.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?